TPS, Sales and Project Specialist



Popis

Administrace ERP systému (správa struktur výrobků v QAD).

Administrace DMS a podpora správné dokumentace procesů.

Administrace MES, včetně testování, identifikace chyb a jejich detailní analýzy.

Příprava reportů pro dodavatele ERP systému a komunikace o zjištěných problémech a chybách.

Spolupráce a komunikace napříč odděleními společnosti při řešení jejich požadavků.

Projektové řízení nových projektů – příprava projektových plánů, sledování milníků (FUS), koordinace aktivit a komunikace napříč firmou i se zákazníky.

Administrace výrobních kapacit a práce s relevantními daty.

Analýza výrobních procesů a identifikace příležitostí ke zvýšení produktivity.

Realizace vlastních měření procesů a sběr dat.

Požadujeme

Minimálně dokončené středoškolské vzdělání, VŠ technického nebo ekonomického směru výhodou

Dobrou znalost anglického jazyka pro každodenní komunikaci (v mluvené i psané formě)

Znalost francouzského jazyka výhodou

Schopnost pracovat v Microsoft Excelu na pokročilejší úrovni (funkce, práce s daty, zkušenost s Power BI výhodou).

Přirozenou komunikativnost, schopnost jasně vysvětlovat a aktivně naslouchat

„Selský rozum“, analytické myšlení a ochotu hledat řešení do hloubky

Pečlivost a systematičnost při práci s dokumentací a administrativními podklady

Ochotu věnovat se i rutinním administrativním činnostem

Pracovitost, spolehlivost a samostatnost při plnění úkolů




Jak nás kontaktovat ?


Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na email prace@aisan.cz, nebo vyplňte náš online dotazník. Po obdržení emailu nebo vyplněného dotazníku Vás bude kontaktovat některý z našich náborových specialistů a dohodnete se na dalším postupu. Pokud zrovna nenabízíme pozici o kterou máte zájem, a přesto byste u nás rádi pracovali, zašlete nám svůj životopis s pozcicí kterou požadujete.

Zaslal jsem životopis, co bude dál ?


1) Posouzení žádosti

Vámi zaslaný životopis do 14 dnů posoudíme, pokud budete splňovat naše představy a kvalifikační požadavky, budeme vás telefonicky kontaktovat s termínem osobního pohovoru. Když se s vámi nespojíme do 3 týdnu, nebyl jste vyhodnocen jako vhodný uchazeč a zařazen do výběrového řízení.

2) Osobní pohovor

Při osobním pohovoru vám detailně představíme firmu – jaké zastáváme hodnoty, co nabízíme a jaké je naše představa nabízené volné pozice a to samé budeme chtít slyšet od vás. Pokud to daná pozice bude vyžadovat, budeme spou chvíli hovořit v cizím jazyce nebo vyzkoušíme vaše praktické dovednosti.

3) Nabídka zaměstnání

V případě úspěšného pohovoru vás v předem domluveném termínu budeme kontaktovat s pracovní nabídkou. Pokud se rozhodnete ji přijmout, bude Vás čekat ještě jedna krátká schůzka s námi, kde vám budou sděleny nástupní náležitosti a předány potřebné dokumenty pro vyřízení nástupních formalit.

Osobní údaje


Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita pro účely výběru na váše uvedenou pozici, za předpokladu, že s nimi bude nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Top